reklama

Ako som sa (ne)dostal do cieľa.

Chyba, kvôli ktorej sme meškali na určité miesto. Môže za to spoločnosť, alebo my ľudia, že sa neopýtame na informáciach a ideme priamo k nápisu, na ktorom je náš cieľ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Názvy dedín a miest sú pre tento krát vymyslené.Bola streda ako každá iná s rozdielom, že som mal voľný deň a tak som bol mimo domova. Ráno mi volal známy. Jeho otázka bola, či by som s ním nešiel na futbalový zápas. Robil rozhodcu a nechcel cestovať sám. Keďže mi ponúkol aj preplatenie cesty a ja som mal čas, neodmietol som. Stretli sme sa na stanici v Tajomstve. Potrebovali sme sa dostať do obce Luft. Tak sme teda šli k nástupišťu s týmto názvom. Prekvapilo nás, že žiadny ľudia tam nečakali na autobus. Po 10. minútach čakania okolo nás prefrčal autobus. Konečnú zástavku mal označenú ako Torlus( čo je ešte cca 9km pred obcou Luft). V bežiacom texte však bolo napísane: Tajomstvo- Lúka- Horná Vôľa- Rúbanisko- Luft. Teda konečná bola obec Luft. Čo však bolo ešte prekvapujúce, že autobus nám ušiel preto, lebo išiel zo zástavky Plazy. Takže autobus, ktorý má mať označenie konečnej zástavky mal označenie nejakej náhodnej, išiel z iného nástupištia a my sme museli požiadať známeho o odvoz. To však ani zďaleka nekončí. Z nástupišťa Luft chodí autobus do dediny Brezový Kopec( je to z časti ten istý smer- autobus stojí iba na rázcestí do tejto obce- treba ísť ešte na pešo pár km, alebo tma ide priamo a do obce Luft vôbec nejde). Chybné informácie však majú na každom treťom nástupišti. Pozriete si názov Luft, ale na CP ktorý tam je, nie je spomenutá táto obec. Je napísaná iná, niekedy dokonca na úplne iný smer. Inak to nie je ani na stránke kde keď si pozriete diaľkový spoj je tam napísaná iná spoločnosť. Teda štátna a pritom ide súkromník, ktorý má aj iné miesto nástupu. Na maily mi neodpovedali, pri telefonáte sa "prerušilo" spojenie. Kde teda mám povedať nech si aktualizujú veci a nie je v tom zmätok? Pri informáciách Vám oznámia, že sťažnosti hláste na telefóne. Po tejto nie prvej skúseností treba len skonštatovať, že ak sa chcete niekde dostať, je lepšie ísť autom.

Peter Frický

Peter Frický

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kreatívny mladý človek. Zoznam autorových rubrík:  Spoločnosťšport

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu